30. dec. 2019

Decembrska plišasta darila

Pliškote delam le še občasno, kadar si jih kdo zaželi. In december je pravi čas, da otrokom, ki že itak imajo vse in že ne vemo, kaj bi jim lahko kupili, podarimo nekaj domače izdelanega, nekaj unikatnega. Tisti, ki to cenijo, že vedo. Decembra sem izdelala dinozavra Maksa, ki je mega dinozaver. V dolžino meri kar en meter. Pravzaprav sploh nisem nameravala narediti tako ogromno žival, a sem si ga narisala in nekako je "prišel ven" takšen. Je pa fin kot blazina in za cartanje v postelji. Tudi za velike otroke. Izdelala sem dva pošastka in menda sta bila tako Maj kot Gorazd nad njima navdušena. Pa še nekaj za mojega Jakoba. Jakob ima zelo rad Krtka iz risanke (in knjige) in domislila sem se, da mu bo dedek Mraz prinesel Krtka. Sama sem si izrisala kroj, ga zašila s strojem in tudi ročno, kolegica Nataša pa mu je spletla kapo in šal. Krasen je! Čisto pravi Krtek!







Urška

Ni komentarjev: