26. jun. 2019

Darila za vzgojiteljice in učiteljice 2019

Ko takole pogledam slike daril za vzgojiteljice in učiteljice, ki sem jih izdelala, se pravzaprav zavem, koliko ljudi mi je zaupalo, da bom naredila najbolje, kot lahko. Zavem se, da sem res veliko naredila. Veliko po mojih standardih, ko sem omejena s parimi prostimi uricami zvečer, ko Jakob zaspi. Vsako leto maja je povpraševanje največje, ko predstavniki staršev tuhtajo, kaj podariti učiteljicam in vzgojiteljicam. Res moj repertoar obsega kar nekaj primernih izdelkov, kot so predpasniki, toaletke, drobižnice, peresnice, obeski za ključe, knjižna kazala, ovitki in žepki za knjige ter še nekaj drugih, a se zavedam, da je v Sloveniji mnogo zelo dobrih ustvarjalk, ki prav tako lahko ponudijo marsikaj. Zato sem še toliko bolj vesela, ko me kdo kontaktira, tokrat je bilo povpraševanja več od časa, zato sem morala nekaj prošenj tudi odkloniti. Žal se še vedno najdejo nekateri, ki mislijo, da lahko pet predpasnikov sešiješ v dveh dneh. Nekateri seveda lahko, jaz pa ob službi od 7. do 15. ure ter dvoletnikom žal ne morem. Slike naj povedo svoje, mogoče pa kdo dobi idejo za naslednje šolsko leto.























Urška

Ni komentarjev: