5. jun. 2019

Jakobov album za krst in 1. rojstni dan

Skoraj po enem letu od samega dogodka sem končno spravila skupaj krstni album našega Jakoba. O samem krstu in praznovanju 1. rojstnega dne sem pisala v TEJ objavi, po enem letu (da so si na praznovanju 2. rojstnega dne lahko gostje ogledovali album), pa je nastal ta album. Ja, je že tako, da za druge hitro naredimo, žal pa potem za domače pogosto zmanjka časa. Naslovnica albuma je po angleško "cake topper", ki mi ga je naredila ena izmed slovenskih ustvarjalk in sem ga priročno po samem rojstnem dnevu uporabila za album. Kaj veliko več se mi ni zdelo potrebno dodajati, saj je že sam napis dosti bogat in pravzaprav pove vse. Album ima 24 listov, torej 48 strani in je v pretežno belo-bež-zlati kombinaciji, ki se mi je zdela dosti nevpadljiva in primerna za tako priložnost. Dodala sem pesmi slovenskih pesnikov, ki dodajo piko na i krasnemu albumu, ki ga z Jakobom zadnje čase pogosto preglejujeva. To bo trajni spomin na krasen dan v dobri družbi.

<3 br="">





 Pa še en mali album, ki je nastal za babico, krstno botro našega korenjaka.
Urška

Ni komentarjev: