5. apr. 2010

Velikonočni podaljšan vikend

Velikonočni vikend je prav pasal. Prav fino je bilo malo poležat, ustvarjat, se posladkat z dobrotami iz domače kuhinje, pa še kaj. V nedeljo dopoldan smo gostili sorodnike na poznem žegnanem zajtrku. Seveda jaz ne bi bila jaz, ko si ne bi večer prej izmislila, da je potrebno gostom tudi nekaj podariti. Malenkost, a to v skladu s prazniki.
Še prej sem seveda pobarvala jajca. Zadnja leta je to moja domena. Tako je nastalo deset pirhov in skoraj 20 zajčkov in kokoši. Nič posebnega, a vseeno luštno. Iz papirja, sešito skupaj, nekaj detajlov in voila, velikonočna dekoracija je tu:


Malo mešano na žaru:

Pa še moji pirhi. Nastali s packanjem, dobesedno:

V delu imam še kar nekaj kofetarskih torbic, za predah pa sem naredila še majhno torbico sosedovi Luciji. Drugošolka je bila navdušena:

Zdaj pa novem delovnem tednu naproti. Pester in naporen bo. Končal se bo v soboto na Portugalskem dnevu.

9 komentarjev:

Nataša pravi ...

O, pestro pestro pestro! Kokoške so mi najbolj všeč, pa žirafice, pa zajci, pa... pa saj mi je vse :)

Janja pravi ...

Kokoške in zajčki so super, luštni in presladki! :)

Andreja pravi ...

Krasna darilca za povabljene in torbica za malo sosedo je zelo lepa :-))

Tiara pravi ...

Zelo lepa darilca so dobili tvoji obiskovalci. Torbica za sosedo je pa prava zmagovalka.

Klavdija pravi ...

Ojej, vsakič ko pogledam k tebi mam večjega moralnega mačka...kolk enih stvari uspeš narest, pa ti nisi normalna...pa vse je tko cort!

Helena pravi ...

Uh, ti si imela delovni, namesto praznični vikend :) Super lepo so ti uspele kokoške in zajčki. Torbica za malo sosedo je krasna!

Vladuška pravi ...

Koliko enih zadev in tako super izgledajo ti tvoji izdelki. Zelo so mi všeč tiste kokoške in zajčki. Res si se potrudila. Pa ta torbica je tudi zakon, verjamem da je bila deklica zelo vesela.

BojaMoja pravi ...

:)) tvoji prsti pa res ne morejo biti pri miru :)))

Super ca so in jajčki in kokoške in zajčki :)) ampak torbica je pa pika na i :)

Rastlinica pravi ...

Lepi pirhi in tudi zajčki pa kokoške- ampak torbica je pa čisto wawwww.. super!