31. mar. 2011

Ne morem verjet, da je nisem naredila že prej :)


11 komentarjev:

Kristina pravi ...

Tudi jaz ne hehehe. Lepo, zelo lepo.

Helena pravi ...

Ja, res ne vem, zakaj je nisi naredila že prej. :) Čudovita je!

Lidija pravi ...

Ja sej res, zakaj je nisi že prej končala, je pa res lepa tale sovica, še vedno znaš klekljat, čeprav se ukvarjaš s toliko drugimi stvarmi

Ivi pravi ...

Tako si me prijetno presenetila s klekljano sovico sedajle, da povedati ne morem. Tolikokrat sem pomislila nate in me je v srcu zabolelo ker nisem več zasledila tvojih klekljanih izdelkov, ker si tako natančno znala klekljati in sedaj si me močno razveselila, RES razveselila. SUPER sovica:)

Mil pravi ...

Lepo, lepo. Kako se čudimo tisti, ki tega ne znamo. Čestitke.

Goga pravi ...

Sam res, kaj si pa tako dolgo čakala :))??

Suzy pravi ...

Res težko verjeti :)

Vladuška pravi ...

Še ena varianta tvojega zaščitnega znaka :) Zelo zelo lepa.

Tika pravi ...

Mojstrica si, prekrasno!

petrovka pravi ...

Krasna je. Ta prava velika uharica.

Anonimni pravi ...

čudovita je!
lp
iris