26. sep. 2011

Malo mešano na žaru

Še kar se vleče lenobni september, ko na ustvarjalnem področju nisem preveč produktivna. Mogoče bo oktober kaj boljši. Vseeno pa nisem ravno počivala, nastalo je nekaj izdelkov, "namensko" pripravljenih.
Konec septembra je vedno čas za srečanje Otočank v Dekanih. Po dolgem vročem poletju je bilo pričakovanje pred srečanjem veliko, fino je, ko se cel dan družiš s sebi enakimi ustvarjalnimi dušami. Naš prvi cilj je bil sejem starin v Piranu, kjer je bilo tokrat še posebej živahno. Na srečanju tokrat nisem šivala (!), sem pa morala nujno nabaviti nekaj blaga, si podrobno ogledati razstavo, ki so jo pripravile Primorke, sama pa sem pripravila delavnico kaligrafije. Učile smo se gotico, ki ni najlažja pisava in nekatere učenke so bile po delavnici prav vidno utrujene. Jaz pa slišno zahripana :) A nekaj pravih talentov sem prepoznala in upam, da bodo vadile in pisavo tudi uporabljale. Za organizatorki sem pripravila dva glinena zvončka:

Vstopnina za srečanje je bila čestitka ob rojstvu in ko sem videla Simonino čestitko, ki jo je objavila pred kratkim, sem vedela, da moram izdelati nekaj podobnega. Nastali sta ti dve:

Med tednom sta nastali dve čestitki, ena ob rojstvu, druga pa za rojstni dan:


Pa peresnica, ki je povečana verzija moje toaletnice-ptička in je bolj ojačana, da gre vanjo kar nekaj pisal:

V šoli pa smo ob svetovnem dnevu miru izdelovali ptičke iz das mase. Ker so bili vsem tako zelo všeč, naj jih pokažem še tu:

Vsako leto ob prvem obisku prvošolcev v šolski knjižnici poskrbim za darilca - knjižna kazala. Letos jih je bilo potrebno izdelati krepko čez 50. Kaj bo motiv, ni bilo dvoma - priljubljeni Smrkci :)

Pa sploh nisem bila tako ne-pridna, kot sem mislila ;)

5 komentarjev:

Kristina pravi ...

Tudi mene je veselilo, da sva se spoznali! Ostani ustvarjalna.

Barbi pravi ...

Saj so vsi izdelki super, ampak smrkci pa zmagajo. Verjetno ne bi mogla izbrati boljše teme za prvošolce. :)

Jana pravi ...

Aha, september je bolj len...kaj lahko potem šele jaz rečem... :) :)
Krasne stvari, vse od prvih zvončkov do zadnjih smrkcev.

Andreja M. pravi ...

Če je pa tole lenobni september .... En kup lepih stvari je nastalo !

Sabina pravi ...

pa res nisi ustavrjalna :). Še dobro, da si objavila na blogu, da dobiš občutek za količino! Superca si! In originalna, kot vedno!