20. dec. 2011

Božičkova "odposlanka"

Leto, ki je skorajda že za nami, je bilo v ustvarjalnem smislu zelo plodno. Prvič sem se predstavila na sejmu, spoznala en kup ustvarjalnih duš, se predstavila na FB, pa tudi veliko delala. Za svojo odposlanko me je najel Božiček in mnogo daril bo odšlo k majhnim in malo starejšim otrokom. Vesela sem za to, da postajajo moji izdelki korak za korakom vsaj malo prepoznavni. Še vedno pa morajo biti v prvi vrsti dodelani, čeprav je dela veliko in bi bilo včasih kakšno stvar lažje na hitro narediti. Žal na to ne pristajam in še vedno me najbolj razveseli povratna pošta, kako vesel je bil naročnik/naročnica, ko je prejel moj paket in se čudil, kako sem se potrudila. December je bil deloven in večkrat sem pomislila, da delam v dveh službah, a obeh prijetnih :) Poleg punčk, dinozavrov, slončkov, hišk, sovic in še česa (že videnega in tudi ne poslikanega), je svoje domove našlo nekaj izdelkov, ki so mi predstavljali izziv (in jih ne delam prav pogosto). Začnimo od začetka.
Broške sem delala po doooolgem času. So iz filca s fimo gumbom. Zraven spada še škatlica:

Sledijo mini hiške (za fante), obeski za ključe; delano prvič:

Naročnica je želela tudi 4 verižice v vijola barvi s pripadajočimi škatlicami:

Vmes so tako malo za predah nastale še voščilnice iz ostankov blaga, deblo pa je palička sladoledne lučke:


Iz blaga, ki je ostalo od srčkov iz ene prejšnjih objav, sta nastali prevleki za blazine z imeni in zadaj z zadrgo, da sta tudi pralni:

In še največji projekt, ki mi je vzel natanko 8,2 uri in je predstavljal največji izziv. Mogoče sem počasna, natančna pa tudi (poskušam biti). So pa krasni in upam, da bodo tudi obdarovancem všeč. Vsi detajli so izrezani ročno, nalepljeni na podlago in obšiti:










Uf, ta je bila pa dolga :)

5 komentarjev:

Lidija pravi ...

Ja ljuba duša, kdaj ti pa vse to uspe? Imaš tudi ti male škratke, ki ti pomagajo? Same lepi izdelki, ti si pa res super Urša. Vse čestitke za tole.

Marjeta pravi ...

Prava mojstrica si.
Glede natančnosti pa - ja to je lepa čednost. Ne zavrzi jo.

Vladuška pravi ...

Čudovito, čudovito. Res si vsestransko ustvarjalna.

Renata pravi ...

Krasno vse po vrsti, predpasniki še posebej! O natančnosti pa ne bi razpredala, ker sem precej podobne sorte :-)

Sabina pravi ...

Urška, zeloooooooooooooooo domiselno. Čudovito.
Prjetne praznične dni! In novih navdihov ter kreacij v letu, ki prihaja!