12. jun. 2012

Tri v vrsto

Zadnje čase me spremljajo ptički. Tudi starši iz enega najstarejših vrtcev pri nas so se obrnili name, da bi skupaj osnovali darila za tri vzgojiteljice, ki so vodile otroke v skupini - ptičkov. Odločili so se za predpasnike in ker je znak njihove skupine zelo star, ga je bilo seveda potrebno vključiti v predpasnik. Tako so nastali trije ptičkasti predpasniki s ptičkom, kratico njihovega vrtca in šolskim letom, za vsako vzgojiteljico svojega. Največ dela in vetra mi je seveda dal ptiček, za katerega sem najprej izbrala barvno kombinacijo, potem zrezala vsak delček posebej, ga prilepila na lepilni papir, spet izrezala, nalepila vse na predpasnik, potem vse obšila z okrasnimi šivi. Vse po trikrat. Kar nekaj dela, ampak končni izdelek je všeč tudi meni, zlasti seveda ptiček. Mogoče zaradi barvne kombinacije, ki sledi originalni na vratih ptičkaste skupine vrtca. Upam, da bodo zadovoljni tako naročniki kot prejemnice! Urška

6 komentarjev:

Neža pravi ...

Ojoj, in ptički so ročno obšiti? Res lepo! Pa za te te vsaj ne rabi skrbeti, da vzgojiteljice ne bi znale ceniti dela, vloženega v končni izdelek. Če kdo, potem one vedo :)

Jana pravi ...

Luštni, full. :)

Lidija pravi ...

Ja, prejemniki bodo po moje zelo zadovoljni, jest bi že bila

Sabina pravi ...

Ne dvomim v zadovoljstvo! Tako so dobri, da sem še sama začela razmišljat o kakšnem predpasniku namesto packah po majčki:).

Janja pravi ...

Oooo kako so luštni. Lp

Manuela pravi ...

Urška, jaz nisem dvomila... izrazi na njihovih obrazih so povedali vse :-) Hvala ti!