19. sep. 2012

4. cART

Tako dolgo je že, kar se napisala kaj novega, kaj pametnega. No, tudi tokrat kaj veliko ne bo. Zdi se, da se je poletje komaj začelo, pa se že končuje. Dopust je bil aktiven kot vsako leto in kaj kmalu (držite me za besedo!) bom napisala nekaj o najinem letošnjem potovanju po skrivnostni Perziji - Turčiji in Iranu. Čeprav se zdi, da nič kaj ne počnem, to ne drži - samo pokažem ne, saj delam same že preizkušene stvari, ki sem jih pokazala že stokrat (in ste jih verjetno že siti :): sovice, pa pujse Pepe (hit poletja), Murije, toaletke ptičke... Vse to je bilo na ogledu tudi prejšnjo soboto, ko se je zgodil že 4. cART. Pred OSrednjo knjižnico v Celju se je zbralo okoli 20 ustvarjalk, ki so s pisano ponudbo spet umetniško prebudile Celje. Čeprav sem imela ta dan tudi srečanje v Dekanih, pisane ponudbe in prav posebne energije, ki je ne znaš opisati, pa je vseeno prisotna, nisem smela zamuditi. Tako me je po deveti uri zamenjala sestra Tina. Bilo je krasno in še enkrat se je potrdila trditev, da Celje takšno prireditev potrebuje. Nekaj utrinkov s cART-a (fotografije by Tina):
Cart se bo v Celju dogajal vsako 3. soboto v mesecu. Vabljeni! Urška

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

wauuuuuuuuuuuu, koliko ene pozitivne energije na kupu.
oči se kar odpočijejo in zasijejo ob vseh tistih pozitivnih barvah na krasnih izdelkih.
lepo, da ste organizirale nekaj takega!
lp
iris

katarina pravi ...

Zelo vabljivo stojnico si imela. Vsi izdelki so fenomenalni. Ali bo sejem skozi vso zimo?

Kristina pravi ...

Sem že drugod brala, da je bila prijetna energija. Zelo lepi izdelki! Prideš tudi kaj na ARTish?

Urškin Raj pravi ...

Artish še nimam v planu, vsaj oktobra ne, mogoče novembra :) Malo mi je veliko evrov stojnica :(

Urškin Raj pravi ...

Ja, keti, sejem naj bi bil celo leto, samo če ne zmrznemo :)