28. dec. 2012

Čisto ob koncu leta ...

...sem brskala po fotoaparatu in ugotovila, da  izmed že videnih izstopata dva izdelka, ki vam ju še nisem pokazala. Prva je toaletka z dodatkom. Gospa, ki je bila izžrebana na FB strani Urškinega Raja, ima rada planike in  toaletka ima dodatek planike, ki je lahko del toaletke, lahko pa je tudi broška, ki se ho sname in se jo nosi na puliju, jakni ali kje drugje, po želji.

Drugi izdelek pa je ovitek za knjigo, spet v sovjem stilu, a vseeno malo drugače, kot že videno. Sovjih tem pač nikoli ne zmanjka. Vsaj pri meni ne :)
Samo še par dni je ostalo do konca tega leta, jaz ga bom očitno preživela z virozo v postelji :(, a vseeno naj vam zaželim vse lepo, dragi virtualni prijatelji, da bi se še dolgo srečevali ob pisanih izdelkih mojega in vašega Raja!

Urška


2 komentarja:

Simona pravi ...

Ovitek za knjigo je fenomenalen, Mačka Murija in Muce Mace pa se je naša Loretka zelo, zelo razveselila.
Želim ti, da se čimprej pozdraviš in da silvestrovo vseeno ne preživiš v postelji.

iris-irena pravi ...

Krasni izdelki se nahajajo v tvojem blogu, zato rada pokukam sem.
veliko lepega ustvarjanja tudi v tem letu ti želim!
lp