22. okt. 2013

Etui za mobitel ali da ne bo kovačeva kobila vedno bosa...

Dolgo časa sem vztrajala s čisto navadnim telefonom, ki je bil za klicat in nič več. Pravzaprav kaj več tudi ne potrebujem. Kar je čisto res. A vseeno sem si bila dolžna še od Modrijanovih mišk, pa spet bo leto naokoli im strici in tete v ozadju so primaknile nekaj za rojstni dan, zato sem se odločila. Zdaj sem tudi jaz bolj moderna. In moderna naprava potrebuje tudi oblekico, da ne bo kovačeva kobila vedno bosa :) Čisto v mojih barvah, čisto in povsem zame :)


Pa lep začetek tedna želim,
Urška

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ti tud? jz sm tud sla na touchscreen hehe

Urškin Raj pravi ...

Jp, sej ne vem, kak so me nasral :) ker jaz pa tega res ne rabim...ampak je pa lep...z oblekco vred :)

Alenka pravi ...

Zelo lepo si ga oblekla:)

Helena pravi ...

Super lepa in uporabna!

Vladuška pravi ...

Jaz sem tudi se pri starem telefonu in nimam lustov po novem, pa me ze vsi preganjajo naj ga zamenjam. Vidim, da nas je vec takih. :)) Ampak ko pogledam tale tvoj telefon in to krasno oblekico, pa se res vprasam, zakaj pa ne bi tudi jaz :))

Urškin Raj pravi ...

Hvala zarad oblekice ga se rajsi nosim naokoli

Anonimni pravi ...

wauuuuuuuuuuu, krasen ovitek!
lp
iris