26. maj 2016

Mini darilca in pester maj

Maj je pri meni v službi vedno naporen mesec, verjetno najbolj v celem šolskem letu. Takrat se vrstijo prireditve za zaključek bralne značke, najprej za odrasle, potem pa še otroke. Mnogi mislijo, da se prireditev naredi kar sama, da gost pride in je to to. Zato smatrajo tudi te prireditve za samoumevne. Če si perfekcionist, je treba veliko postoriti, da je rezultat takšen, kot želiš in si predstavljaš. Scena, priprave, besedilo, skeči, vse to terja kar nekaj časa. A svet gre v to smer, ki mi nikakor ni všeč. Ko ne znaš reči več hvala, fino je bilo, super si to naredil. Seveda so izjeme, da ne bom krivična, a mi je žal, kam se svet vrti ... Pa vseeno je bil maj krasen,. Krasen, ker sem izpeljala dve (pravzaprav tri) krasne prireditve, da o noči branja sploh ne govorimo. Prve, odrasle, sem pocartala z magnetki - hiškami (kar 60 jih je nastalo), našega gosta Pižamo pa z obeskom za ključe.




Urška

1 komentar:

Damjana pravi ...

Čudovite hiške in koliko jih je. Čestitam ti za uspešno izpeljane prireditve in res je žalostno kam gre ta svet, da ljudje več ne znajo ceniti in dati tisto, kar največ pomeni. Prijazno besedo in pohvalo.