22. mar. 2017

Mojca Pokrajculja in njena druščina

Tisti, ki me spremljate že nekaj časa, veste, da sem imela kar nekaj časa nazaj obsesijo s slovenskimi in tujimi knjižnimi junaki. V velik izziv mi je bil pretvoriti knjižne junake v šivano verzijo. Nekateri so mi uspeli bolj, nekateri manj. Nekatere sem ponovila večkrat, drugi so ostali solo junaki. Še večji izziv pa mi je bil v šivano obliko spraviti prav vse živali iz koroške ljudske o Mojci Pokrajcuilji, vključno seveda s šefico, Mojco. Mojca je bila delana drugič, vsi ostali junaki, vse ostale živali, medveda, zajčka, srnjaka, lisico in volka pa sem narisala sama, saj kroja za nobeno od teh živali nisem imela (le zajec je v podobni obliki že nastal). Tako sem eksperimentirala, jim dodala oblačila, ki jih nosijo v pravljici ter predmete, ki simbolizirajo njihov poklic. Nastala je pisanma druščina, na katero sem res ponosna.











Kateri pa je tvoj favorit?
Urška

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Upravičeno si lahko ponosna na svoje junake, saj si jih odlično prenesla v šivano obliko.

mtka uri pravi ...

ja, res so kjut. iščem bolj pokrajculjasto besedo pa je ne najdem - zato kjut.

Goga pravi ...

Kako lepo si naredila celo druščino. Pa piskrček tudi. Ta se pa ne bo razbil :-)
Lp Lili