5. jun. 2018

Darila za vzgojiteljice, vzgojitelje, učiteljice in učitelje 2018

Tudi letos je bil maj precej pester z izdelovanjem daril ob koncu šolskega leta. Prevzela sem le nekaj naročil, saj ob le večernem nekajurnem ustvarjanju ob dojenčku bolj malo zmorem. Nekaj pa le, da ne zarjavim. Najprej je prišlo naročilo za štiri predpasnike za vzgojitelje v vrtcu, katerega logotip je vetrnica. Vse jasno, ne? Tale jeans je prav krasen za predpasnike, je tanek, malo raztegljiv, se ne mečka in gre krasno skupaj z ostalim, pisanim blagom. Zraven sodijo še zahvalne voščilnice, ki so sestavljene kot patchwork iz enakega blaga kot predpasniki. Vse skupaj pa je enostavno zavito v bel šeleshamer in povezano skupaj s pentljo. Zakaj bi komplicirali, če ni potrebno?













Naslednji darili sta bili za učitelja Viktorja in učiteljico Mojco. Za učiteljico komplet peresnica, drobižnica, obesek za ključe in zahvalna voščilnica v istih barvah, vse skupaj pa zapakirano v škatlo. Na peresnici je učiteljičino ime, da ne pozabi na svojo novo pridobitev. Za učitelja Viktorja sem uporabila bolčj mirne barve, namenili so mu peresnico ter obesek za ključe ter v zahvalno voščilnico zapisali dobre želje. 





In še učitelj Nejc, ki se ukvarja s fotografijo, je prejel svojo peresnico. Ali pa jo bo uporabil za fotoaparat. Kdo ve?



Veseli me, da se ob poplavi takšnih in drugačnih ustvarjalcev ljudje spomnijo name in me sploh najdejo. Zato se skušam potruditi, kolikor se le da. S temi izdelki sem res zadovoljna in upam, da se to čuti tudi pri vzgojiteljicah in učiteljicah, za katere z veseljem delam. Odkar sem mama, je moja produktivnost znano nižja, a si upam trditi, da se kakovost  izdelkov ni spremenila. Pa drugo leto spet kaj izdelam za učitejice in vzgojiteljice!
Urška

Ni komentarjev: