25. sep. 2018

Jakobov krst in 1. rojstni dan

Tako dolgo se že nisem oglasila. Celo poletje. Saj ne, da se ne bi nič dogajalo, verjetno se je dogajalo preveč, da bi se pogosto vračala v tale moj kotiček. Bili smo na morju in to ne enkrat, kar štirikrat, torej res ni bilo časa.A vseeno to ne pomeni, da nisem nič ustvarjala. Poletje je res bolj zatišno, a prej in potem vseskozi migam. Tako sem poskrbela tudi za večino stvari za Jakobov krst, ki smo ga imeli 24. junija in ker je teden dni prej Jakob dopolnil eno leto, smo se odločili, da praznovanji združimo.
Prvotno smo nameravali imeti krst že aprila, a v začetku aprila je moja mama hudo zbolela. Niti v sanjah si ne morem in nočem predstavljati, kako bi bilo, če bi morali imeti praznovanji brez nje. In ker sem želela, da je prisotna, sem sklenila, da počakamo, da si opomore.
Prvi rojstni dan je s kosom tortice na plaži naš Jakob praznoval že na prvem dopustu, na Mauritiusu. V ta namen sem mu zašila na majico slončka, ki drži v roki balon.
Enake slončke sem uporabila tudi za vabila, osrednji lik slonček v rokah drži kar dva balona. Čisto preprosta vabila, a meni nadvse ljubka.



Nato je bilo potrebno tudi bodočo botrico vprašati, ali bi postala Jakobova krstna botra. Babica Ivanka nam je najbolj pomagala v letu, ki smo ga preživeli kot družina, zato jo je Jakob s to čestitko vprašal, ali bi postala njegova krstna botra.
Praznovanje je bilo čudovito. Najprej obred v cerkvi, kjer se je gospod kaplan res potrudil in pričaral krasno vzdušje, potem pa nadaljevanje, praznovanje doma. Prisotnih nas je bilo okoli 20, tistih, ki jih imamo najraje. Tako vesela sem bila, da je bila prisotna cela moja družina, saj zaradi dela in drugih obveznosti pogosto kdo manjka, srečna sem bila, da je bila tu moja mama, ki smo jo dva meseca nazaj skoraj izgubili. Dan je bil tako krasen in eden najlepših v letu, ko nas razveseljuje naš Jakob. Poskrbela sem za pecivo, namaze, kruh, pa z dekoracijo s ponponi in zastavicami ter z drobnimi detajli. Piknik doma je resda bolj "naporen" kot tisti v gostilni, a je zadovoljstvo in domačnost toliko večja.





Torto smo naročili, a želela sem, da je bela brez dekoracije, saj sem si zamislila, da bom nanjo položila cvet hortenzije, ki so se bohotile tudi na mizah. Napis mi je izdelala Owlie Bowlie. Torta je bila krasna in tudi okusna.

V zahvalo so povabljenci prejeli angelčka, polnjenega s sivko, ki sem jih zašila sama.


... vedno te nekdo varuje,
vedno te nekdo ima rad,
blizu je angel, ki čuva te kakor zaklad ...
Urška

2 komentarja:

Hali pravi ...

Čudovita vabila, prošnja za krst in prekrasno praznovanje ste imeli. Jakob je že pravi mali mož :-)

Valerija pravi ...

Hvala :)