14. dec. 2018

Šolski bazar 2018

Po dveh letih pavze, ko sem za božič ustvarjala le doma, je bil spet tu šolski bazar. To je eden mojih najljubših dni v šolskem letu, pa tudi priprave nanj so vedno prijetne. Zame, ki rada ustvarjam, še toliko bolj, za tiste, ki te žilice nimajo, je le en dan, včasih nebodigatreba, v letu. Tokrat so me povabili k sodelovanju na različnih področjih. Začelo se je že z medvedom, ki sem ga imela na vratih knjižnice, na katerem je zapisan odpiralni čas, pa je bil sodelavki tako všeč, da je postal rdeča nit celotnega bazarja. Bil je na šolskih oknih, na vabilih, plakatih in kot obesek na smrečici. Res popularen medo.





Sodelovala sem tudi z 8. razredi pri pripravi izdelkov za bazar. Izdelovali smo knjige za recepte ter obeske za ključe, ki so jih učenci sami zašili, le končno štepanje sem opravila jaz. Pa še voščilnice, saeveda. Ne potrebujem razlagat, da so bili izdelki razprodani. To je vedno največje veselje, tako pri učencih kot tudi pri nas, tastarih :)




Pa še končna podoba stojnice.
Urška

Ni komentarjev: