14. feb. 2019

Izmenjava knjižnih kazal

V skupini Knjižni črvek na FB sem dobila idejo o izmenjavi knjižnih kazal, ki smo se jo nekoč davno že šli na Otoku zakladov. Kje so že tisti časi, ko so izmenjave (swapi) potekali vsak mesec skorajda, ko nas je sodelovalo veliko. No, vsaj srečanja so ostala, da se vsake toliko vidiš z ljudmi, ki so ti dragi. In jih poznaš že ohoho let. No, da se vrnem k FB skupini, tam ne poznam nikogar, a skupno vsem je, da so ljubitelji knjig in branja. Zato je bila izmenjava knjižnih kazal povsem primerna in kar nekaj članic se je odločilo sodelovati. Sama sem za izmenjavo prispevala Frido :) Kazalo je narejeno iz filca, na knjigo pa se pritrdi z elastiko. Ideja ni moja, pač pa iz interneta, a mi je bilo kazalo kot ljubiteljici Fride Kalho tako všeč, da sem ga morala poskusiti narediti.


Za najboljši kazali po izboru članov skupine sem pripravila mini nagrade in tako zaključila z organizacijo zamnjave za tokrat. Mogoče pa še kdaj ...

Kazala so me nato spremljala še v šoli, sodelavka me je namreč ob kulturnem prazniku povabila med svoje drugošolce, da bi nekaj "kulturno" ustvarjali. Pa sem si zamislila knjižna kazalca v obliki medvedka in miške v lepem ličnem ovoju. Otroci so jih poslikali, napolnili, zašila pa sem jim jih jaz. Kazalca so poklonili mamam ob 8. marcu.

Le katera mama ne bi bila vesela takega darilca?

Ni komentarjev: