12. mar. 2019

Pust, mastnih ust

Pust ni ravno moj najljubši praznik, a se prav dobro počutim, ko lahko za dan ali dva nadenem masko in postanem nekdo drug. V šoli se navadno vedno zamaskiram in sem ena redkih, ki to še počne. Preden sem imela otroka, sem si obljubila, da mu bom delala kostume, če si bo to želel. V tem namreč neizmerno uživam in mi tudi uspeva kar dobro, če sem samo malo skromna. Tako sva bila lani zmajčka, letos pa sem se odločala, kaj bi bila (v paru), pa sem se odločila za pingvina. To leto sem si lahko še sama izmišljevala, saj še ni imel želja, kaj bi bil. Naslednje leto bo verjetno drugače. Vedno tudi želim, da pretirano ne kupujem za kostum, da je izdelan iz "domačih" materialov ali pa recikliranih materialov, zato sem letos nabavila flis deke v Kiku po  nizki ceni in vse izdelala iz njih. Dodala sem le še hlačke za miškolina iz rdeče-belega pikastega blaga, ki jih bo lahko nosil še "v realnem življenju", zame pa je ostalo toliko blaga, da sem si naredila dokolenke. Še kapa in voila, kostum je bil sešit. Mnogi so me spraševali, po katerem kroju sem delala. Nobenega kroja ni bilo, le krojenje na uč. Zdaj imam že toliko izkušenj, da kar dobro predvidevam, koliko moram odrezati. In končni rezultat je navdušil vse. Mene tudi, zelo sem bila zadovoljna z najino pojavo, še miškolin ni imel pripomb, da je potrebno toliko navlačiti nase. Bomo videli drugo leto, kaj bo rekel.






Urška

Ni komentarjev: