16. jan. 2020

Dobrodošli v leto 2020 z nečakinjo Izo!

31. decembra sem dobila prvo nečakinjo. Po nečaku Galu še njegovo sestrico Izo. Ljubka mala pupa se je hitro privadila življenju na tem svetu in 14 dni zatem smo se odpravili na prvi obisk. Obiski v porodnišnici Kranj so namreč namenjeni samo očetom, zato je trajalo malo dlje. Navdušena teta (beri jaz) sem razmišljala, kaj podariti Izi ob rojstvu, po premišljevanju sem se odločila za komplet, ki je vseboval odejico, čestitko, torbico za pleničke in vse skupaj zapakirano v škatlo, ki sem jo kupila in predelala, da je tvorila komplet. Z odejico sem imela največ dela, najprej s tem, da sem se odločila, kakšne barve uporabiti. Nisem želela klasično roza, zato sem se odločila za sivo-nežno roza, ki je bila res zadetek v polno. Prava krasotica. Ostale stvari pa so kar "padle skupaj". Krasno darilo za krasno pupo :)









Urška

Ni komentarjev: