14. dec. 2020

Odpadni jeans tako ali drugače

Jeans mi je všeč. Všeč mi je kot material za nošenje in tudi kot material za ustvarjanje. Že nekaj časa zbiram jeans hlače in tehniški dan kam z odpadki je bil idealen za uporabo nekaj izmed zbranega materiala. Izdelali smo table za sporočila, tako da smo ovili lepenko s kosom jeansa, ga prilepili z lepilom Mekol ter dodali še žepe, vrvice, nalepke in ostale drobne stvari. Naučili smo se izdelati peresa in koščkov jeansa ter z njimi okrasili lovlce sanj ter iz jeansa in polčžkov izdelovali verižice. Vso troje sem tudi sama izdelovala prvič, tako da je bilo tudi zame nekaj novega in inovativnega.

Jeans sem uporabila tudi (že lani) za novoletne obeske za smrečico in ker sem se letos prijavila na blogerskoizmenjavo novoletnih okraskov, sem se odločila izdelati okraske - smrečice iz jeansa. S podlogo za tri obeske mi je pomagal tudi Jakob.



In še nazadnje, letos sem sodelovala pri akciji Mala pozornost za veliko veselje, s katero so zbirali novoletna voščila za starejše v domovih za starostnike. Tudi tu sem se poigrala z jeansom in prispevala 10 voščilnic. S skupnimi močmi smo menda celo presegli 21000 potrebnih voščilnic z lepimi željami.

Urška

Ni komentarjev: