2. jan. 2021

Praznično decembrsko sodelovanje z Literarno lekarno

Instagram ponuja številne knjižne navdušenke, številna dekleta, ki rada berejo in prebrane knjige tudi predstavljajo na instagramu. Nekatera so "resne" blogerke, druga bolj ljubiteljske, vse pa je skupna ljubezen do knjig in branja ter tudi do zanimivih fotografij. Sama ne premorem toliko kreativnosti in domišljije, da bi za vsak svoj izdelek tako lepo dekorirala ozadje, kot to storijo nekatere blogerke. Te fotografije je prav z užitkom pogledati. Mnoge izmed njih tudi sama spremljam, saj od njih dobim predloge za branje, podkrepljene s temeljitim razmišljanjem o dotični knjigi (in lepimi fotografijami). Ena izmed meni najbolj ljubih je Alenka iz Literarne lekarne, ki je v decembru pripravila celomesečno igro s knjigami in besedami, jaz pa sem na koncu prispevala nagrado za izžrebanko. Nikoli mi ni problem kaj podariti. Zelo rada se odzovem na takšna sodelovanja, me je pa ignoranca nagrajenke, ki se dolgo sploh ni javila, potem pa, ko sem ji poslala darilce, niti ni povedala, ali je dobila ali ne, ali ji je všeč ali ne, tudi malo šokirala. Nikoli ne zahtevam in ne pričakujem, da bodo moji izdelki vsem všeč, sploh ne, lahko ga imaš, ga podariš naprej, vržeš stran, kakorkoli, a vsaj osnovni bonton zahteva, da se javiš in eventuelno zahvališ, da si nekaj (zastojnskega) prejel. Tole je bilo darilo, komplet knjižnega ovitka (barve si je zbrala prejemnica) in obeska za ključe:

Skupaj z Alenko sva potem, obe pod nekoliko grenkim priokusom, opravili še eno kratko igro, jaz pa še eno nagrado in imeli tokrat veliko bolj srečno roko, saj je bila prejemnica vesela darila, ki je bila tokrat vrečka za v knjižnico in srajčka za knjigo.
Katero pa bi vi raje imeli?
Urška

Ni komentarjev: