12. apr. 2009

Aleluja!

Barvanje jajc sem vedno le opazovala. Za barvanje jajc je bil namreč zadolžen naš ate. Družinski umetnik si je sam določil, da bo barval jajce in jaz sem ga opazovala od daleč, saj so izpod njegovih prstov res vedno nastajali prav posebni pirhi. Samo včasih sem tudi sama kakšno pobarvala. Zdaj, ko nisem več doma doma, to počnem sama. In vedno moram poskusiti kaj novega. Lani na belokranjskem srečanju sem v Adlešičih kupila pisač (mislim, da se mu tako reče), torej pisalo za pisanje po jajcu z voskom in poskusila. Belokranjske pisanice (kao) v kuhani izvedbi. Za prvič sem se kar namučila, nekaj se jih je malo spacalo, verjetno tudi zato, ker se navadno uporablja izpihano jajce, pa vosek ni taprav, a mislim, da mi je za prvič kar uspelo.

Pa vesele velikonočne praznike vsem!

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Lepi pirhi.Lep praznik tudi tebi in tvoji družini.

Barbi pravi ...

O, super ti je uspelo! Lepe pirhe imaš!

Pa lep dan tudi tebi!

Suzy pravi ...

Zelo lepo so ti uspeli!!!
Lep praznik tudi tebi, kar ga je še ostalo.

Jana pravi ...

Se strinjam s teboj, da ti je za prvič zelo dobro uspelo.