16. feb. 2010

Mate kej za pusta hrusta??

Kaj drugega naj bom letos kot portugalski petelinček iz Barcelosa...


Ideja in izdelava by me :))))

15 komentarjev:

Alenka pravi ...

Hudo!!!!Izvirno, lepo narejeno, enkratno!

Nataša pravi ...

Super kostum!

Jana pravi ...

:) :) :) Zakon!

MarikaGabez pravi ...

Noro dobro!!!

Unknown pravi ...

Hahaha

Petra Militarev pravi ...

Urška, ti si totalna faca!!!! Si me nasmejala:) Bravo za idejo in super izdelavo!!!!!

Mojca pravi ...

hahaha, prav na glas sem se nasmejala:)) super je.

Teja pravi ...

totalno hudo! bravo že za idejo, kaj šele za izdelavo.

Špela pravi ...

Sej ni za pričakovat druzga, kot da je fajn :))))

Lidija pravi ...

Super petelinček si bila

Tiara pravi ...

Noro dobra maska. Tale petelinček je pa najlepši daleč naokoli.

Goga pravi ...

Sam si pa res super maškara.

Barbi pravi ...

Kako dobra ideja. In izvedba. Super petelinček!

Papirolina pravi ...

noro noro dobra ideja in izvedba!

BojaMoja pravi ...

:)))) a se nisi mal zmotla ... pa sej me smo kokeeee :))))))))