1. feb. 2010

Oblek'ca za Asusa

Moj mini netbook je potreboval oblek'co in ta vikend je bilo tako mrzlo, da si jo je res prislužil. Izdelala sem pravo torbico zanj. S podloženimi stranicami, da ga ne bo zeblo, dvema ločenima predaloma za pripomočke, ročaji, da se ga lahko prenaša okoli in obveznim dodatkom - pisano rožico. Torbica je kot ulita zanj. Zdaj ga ne bo več zeblo. :)


Pa lep teden želim!

12 komentarjev:

Suzy pravi ...

Kako lepa torbica.

Vladuška pravi ...

iiiiii kaka lepa torbica, jaz bi tako imela za mojega malo večjega :-). Samo ne vem kako bi izgledalo, ko bi ga moj bradati fant naokoli prenašal, ha ha.

Urškin Raj pravi ...

ha, tudi jaz sem na to pomislila, ker ga tudi moj kdaj kam nese, zato tu ni rožic, pa hiškic (kar bi bilo, če bi bilo po moje:) samo si pač nisem mogla pomagat - nekaj sem MORALA dodati :)))

Maja pravi ...

Zelo čedno si ga opremila!!

Neža pravi ...

Zelo fajn oblekca. A bo nastala še kakšna poletna? ;)

Neža pravi ...

Aja, pa tudi tvoj Raj ima lepo novo oblekco, čestitam za vse uspehe :)

Tjaša pravi ...

fantastična je....ko se bo moja izrabila se bom sigurno spomnila na tole :D

Mojca pravi ...

pravo ime si izbrala - raj:)

oblekca je pa od sile fletna. in zagotovo tudi udobna:)

Tiara pravi ...

Tvoj prenostnik bo pa res važen, saj ima najtalepejšo torbo, pa še zeblo ga ne bo.

Ninsi pravi ...

kaj je lušnaaa:)))

Maja pravi ...

kako lepo oblekico si mu naredila! samo da ne bo hotel sedaj samo v njej čepet in nič več delat ;)

nataša pravi ...

zelo domiselno...:)