28. jan. 2010

Kofetarce smo zakon

Pa tiste, ki je ne pijejo, tudi seveda :) Ti dve kofetarski torbici sta izdelani po naročilu za dve kofetarski prijateljici. Imela sem proste roke pri kombiniranju, kar je pri ustvarjanju itak najbolje. Upam pa, da bo naročnica zadovoljna. Prejšnjič sta bili na torbici rožici, tokrat sta ptička. Ali uganete, od koga sem dobila naročilo? :))



13 komentarjev:

Barbara pravi ...

Waaaaaw, odlično! Ko bi jaz imela take roke za šivanje...

Andreja pravi ...

Ja res vau, enkratni sta, že predhodnici sem občudovala, prav carski sta. Kar posvojila bi jih :-))

Tina pravi ...

O, kako leeepii sta. To je meni čista umetnost. Čestitam.

Papirolina pravi ...

noro lepi sta, ti imaš res zlate roke :)

Goga pravi ...

Tele tvoje torbice so res megastične,jest sem tud kofetrca,a bi se lahgko kej zmenle???

Urškin Raj pravi ...

ja, seveda lili in ostale, saj sprejemam tudi naročila :)))) na mail želje ;)

BojaMoja pravi ...

:))) prov super so :))

Alenka pravi ...

Super torbice in ptički gor prav pašejo:):)

Klavdija pravi ...

Ja, kolk so pa lušne s temi tiči...naročnica bo mela sopet težave tolele iz rok dat:))) Bravo!

Petra Militarev pravi ...

hihi:) Jaz sem pa ta VAŽIČKA, z novo torbico!!!! Ko sem ju dobila, sem lar na glas sredi pošte čvrčala... Potem pa je nastopil blazno velik problem, katero obdržat, katero pa oddat. Skratka, modri ptiček ostane pri meni, roza poleti k moji kofetarici:) Urška, še enkrat HVALA! Torbici sta tudi v živo NORO DOBRI!!!

Nataša pravi ...

Krasni torbici!

Špela pravi ...

Kaj ti delaš s šivalnim strojem. Spet super izvedba!!

Andreja pravi ...

In res. Hihi roza ptiček je priletel k meni in jaz sem sedaj njegova ponosna lastnica. Darilo ki se šika in ki ga je res veselje dobiti. Petra hvala še enkrat in Urška občudujem tvoj smisel za barve in kreativnost. Kar tako naprej.