3. jan. 2010

Avtomobilska čestitka

Konec decembra je praznoval rojstni dan naš ate in ker smo mu podarili navigacijsko napravo, je bila tudi čestitka v tem stilu. Ker so mi zelo všeč Vladuškine čestitke, narejene brez pretirane uporabe scrap papirja, sem se odločila poizkusiti tudi sama. In moram reči, da bom takšne še delala. Mi je všeč :)



7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Sem najprej pogledala čestitko in mi je kar prilezel nasmešek na obraz, potem pa se mi je še bolj razlezel, ko sem prebrala besedilo. Tole mi je tako v posebno čast, če nekoga inspiriram in vidim, da sem tebe odlično. Full mi je dobra čestitka, zelo se mi dopade ta kažipot in rožice posejane na poti, drevo (na te sem čisto blesava, ne vem zakaj) in ta rumeni avto s temi posrečenimi kolesi. Prav vesela čestitka. Pa povej če ni fajn, ko iz navadnege šeleshamerja nastajajo oblike, to mi je vedno najboljše pri celi stvari.

Nataša pravi ...

Krasen kolažek! In srečno vožnjo slavljencu!

Suzy pravi ...

Super čestitka. In res tako Vladuškin stil :)

BojaMoja pravi ...

Super čestitka, ravno pravšnja za k navigaciji :)

Vladuškin stil je pa prijetno nalezljiv :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Res super čestitka. :):):)

Renata pravi ...

U, kaj je dobra!

Vladka pa itak dela tako fantastične voščilnice, da človeka kar zasvojijo.

Papirolina pravi ...

H-U-D-O dobro!!! :)