22. mar. 2010

Čisto se mi je sfimalo

Vikend je bil fimasto obarvan. Čisto se mi je sfimalo, priznam. Sestavila, spekla, pobrusila, prelakirala sem vse, kar vidite spodaj. Seveda na kolažu. Zasvojenka :))
Brez skrbi, tudi na sonce sem šla. Samo bolj zgodaj sem vstala :)))


Zdaj pa novim zmagam naproti...

12 komentarjev:

Andreja pravi ...

Res se ti je sfimalo, ampak so čudovite :-))

Teja pravi ...

Zelo lepo fimanje.
Saj, vsakemu se kdaj zgodi, da ne more nehat :)

Mojca pravi ...

o bože mili! sčestitkalo, odsovicalo in zdaj še sfimalo! kakšne lepotičke... a veš, da ti majčkeno zavidam tvojo energijo? :))

Neža pravi ...

Vaaau, tebi se pa vidi, da imaš Mravljico blizu :))) Ne le, da si se zatreskala v kolaže, še serijsko proizvodnjo si užgala. Seveda daleč od serijske proizvodnje kot jo poznamo v negativnem smislu, saj je vsak tvoj izdelek poglavje zase.

Najbolj so mi pa všeč tiste z odtisnjenimi listki. Svetovne so!

Pa voščilnice iz prejšnje objave so tudi za pohavlit.

Pomladanska sveža energija kar vre iz tebe, noro.

Alenka pravi ...

Ti si pa zadnje čase hiperaktivna. najprej toliko čestitk, zdaj pa ogrlic, da se ti zrola:):):)

Vladuška pravi ...

Pa se ti je res malo....sfimalo. In še toliko raznolikih izdelkov. Saj ne veš kaj bi gledal in kaj bi izbiral. Nemogoče :-)

K pravi ...

Druga slikca tista črna z belim listom, uau!

Unknown pravi ...

Ti pa si bila res polna energije, da ti je uspelo vse to naredit. Vse so zelo lepe, meni naj so pa tiste z listi.

Tiara pravi ...

Uf... res same lepotice na kupu. Fimanje ti gre odlično od rok. Pridna is bila, da si uspela narediti toliko lepih ogrlic in vsaka je prava paša za oči.

Maja pravi ...

Brez besed... jaz jih mogoče toliko naredim v enem letu. In še toliko različnih... Res vsa čast.

BojaMoja pravi ...

Dokler bodo take krasote prihajale izpod tvojih prstov, ti kar mirno fimaj :)

Lidija pravi ...

O pismo rosno, tebi se je pa res sfimalo, superca si, same fine zadevice. bravo urša!!!!!