6. mar. 2010

Kofetarski vse najboljše

Zadnje čase se očitno vse vrti okoli kave. Delam kofetarske torbice, delam kofetarske čestitke ... dobro, da jo trenutno pijem.
Že pred časom je imela rojstni dan Katarina. Ker nas (zelo) pogosto gosti na svojem domu, je morala biti tudi čestitka zanjo izvenstandardna. In je.


Pa še detajl notranjosti:

Vse najboljše še enkrat in na mnoga kofetkanja:)

16 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Full dobra je :-) Se mi je razlezel nasmeh na usta, ko sem jo videla, saj je tako vesela z vsemi temi obrazi. Dobra ideja in super izvedba.

Teja pravi ...

Res je super. Zelo izvirna.

Mojca pravi ...

joj, kako fajn! prav zabavna:)

Suzy pravi ...

Hehe. Spet ena pogruntavščina. Wow,

Nelya pravi ...

Keti, sem ti fauš!
Kaja - pohvaljena:-))))))

MarikaGabez pravi ...

Fenomenalna je!!!!
Všeč mi je ta dim, ki prihaja iz skodelice. In fotke....čisto vse.

Andreja pravi ...

Zopet nekaj lepega iz tvojih rok :-))

Špela pravi ...

Pa si spet presenetila. Fantastična izvedba!

keti pravi ...

Tudi jaz sem bila prijetno presenečena. Hvala Urša. Rada te mam!

Alenka pravi ...

Super kofetkarska čestitka!Pa kofetek mora biti tudi fajn, ker se tko lepo iz šalice kadi:):)

Goga pravi ...

Lepa je,zelo pridna si ker si jo sestavila za nas vse.

Nataša pravi ...

Kako domiselna čestitka, super je!
P.S.: Pri meni te čaka nagradica.

Tiara pravi ...

Zabavna čestitka, ni kaj drugega dodat. Dobro si se spomnila.

Aleksandra pravi ...

čudovita je :-)))

Maja pravi ...

Sploh "v sili odpri" je superca!

Teja pravi ...

Oila!
Pokukaj na moj blog. Čaka te nagradica:)