13. dec. 2010

Srčkasto in karirasto

Spet je bil pester vikend. Poleg dobrodelnega bazarja se je bilo potrebno sprostiti tudi v podzemlju, kot pravim moji delavnici v kleti. Malo gline, predvsem pa šivanja. Kaj dosti še nimam pokazat, saj je kar nekaj stvari v delu, lahko pa pokažem ta dišeči metin srček, ki sem ga v malo drugačni obliki že pokazala, a ker jih je tako fino delat, bo prav gotovo nastal še kakšen.

Se spomnite tega prta? Mama si je zaželela še prijemalk za posodo v enakem vzorcu. In sem jih naredila. Zdaj bo vse v stilu :)

Pa lep začetek tedna želim!

2 komentarja:

Kristina pravi ...

Luškan srček. Krpanke pa meni ne ležijo. Se spravim delat, pa mi nikakor ni všeč kar sem sestavila in opustim vse skupaj. Na Moda Bake Shop (http://www.modabakeshop.com/)imajo kup idej za krpanke, morda ti link pride prav. Ob pakiranju blaga zate, sem imela v mislih, da delaš krpanke in upam, da boš naredila kaj lepega in mi dala voljo ter idejo, da se še sama končno lotim.

natasa pravi ...

Res luškan srček in kako lepo diši! Urška hvala za prijeten klepet in seveda za tvoje darilce. Pa oglasi se še kaj.