3. feb. 2012

Pujsa Pepa

Pred časom se je oglasila na mail gospa, ki mi je dala krasen izziv. Za Pujso Pepo sem že slišala, a zašila je nisem še nikoli. Takšne izzive imam najrajši, a vedno seveda terjajo nekaj časa in nekaj poizkusov, da narediš tako, da ti je všeč. Ko sem pregledovala splet za ročno zašitimi pujsami, sem odkrila stran beloruske ustvarjalke Julije in njen BLOG in njena varianta pujse mi je bila krasna. Prosila sem jo za napotke in poslala mi je približni kroj, ki pa sem ga morala kar korenito spremeniti, da sem dobila pujso Pepo, kot sem jo želela. Pravzaprav tako velike nisem imela namen zašiti, a nastala je prava ornk žverca, dolga več kot 50 cm, čisto prava za stiskanje, saj je izdelana iz mehkega flisa. Da se bo vedelo, čigava je, sem dodala na žepek še napis deklice, ki ji je namenjena. Jaz jo bom težko dala od sebe, sicer pa imam itak še njeno dvojčico s trikrat do petkrat manjšo glavo, pa bom stiskala tisto :)

Julija, thank you for your help one more time!

12 komentarjev:

Amikadeja pravi ...

Oooo, krasna je! Res prava Pujsa Pepa!

Julia pravi ...

You are welcome, Urška :)
I'm glad I was able to help you to sew your Peppa Pig

Vladuška pravi ...

vau, vau. Pujsa Pepa pa je nadvse fantastična. Čudovito si jo naredila, splačal se je ves trud. Veš, da sem jaz tudi slišali že veliko o njej, pa je nisem poznala in potem sem si en dan zavrtela risanko na računalniku. Pravi firbec, ampak dokler je tako otroški, je vse dobro :)))

Tina pravi ...

Kako je ljubka. Pujsa Pepa je zakon!

iris-irena pravi ...

krasno si jo izdelala!
verjamem, da ti gre težko "od doma"
lp

ankh pravi ...

To je pa čisto prava Pujsa Pepa. Škoda, da so pri naši tamali zadnje čase na vrsti le Smrkci, tako luštno je bilo, ko sva skupaj gledale Pepo.

helena pravi ...

O kako dobra pujsa pujsasta. Všeč mi je njen rilček, tumpast in malo bulast..:):)

Unknown pravi ...

Krasna je Urška. Mojstrsko narejeno! kako prijazno od Julije, da je delila know how s teboj. Tega danes res ni več veliko, ljubeznivosti namreč, zato je toliko bolj za cenit. Sem pujsko že zadnjič na FB vidla,ko sem čakala na vrsto pri zobozdravniku sem brskala po mobiču. Sam sem tolk leva, da na mobitelu ne znam lajkat.
Zelo lepo šivaš, z veseljem te spremljam :)

lucija pravi ...

krasna je :)

lucija pravi ...

krasna je :)

Špela pravi ...

Oooooooo, naša Pepa!!! Čisto taprava je, ne morem verjet, kako dobro vam je uspelo! :):):)

Se je že veselim, mogoče popravim "Teja"v "Špela";)

Sabina pravi ...

Taprava je!!!!
Imenitno ti je uspelo!!!!