18. feb. 2012

Zajček Sivko

Zajček Rjavko je kultni zajec vseh tistih, ki so jim všeč pravljice, saj nastopata veliki in mali zajec v pravljici Ali veš, kako te imam rad? S tem zajcem v mislih je nastal zajec Sivko, saj je njegov kožuh namesto rjav tokrat siv. Ni sicer prvi zajec, ki sem ga naredila, a ta je bolj profi, če smem temu tako reči. Zrisala sem ga sama in je prvi kroj, ki mi je res že v prvo tako dobro uspel. Čisto tako, kot sem si zamislila. Le za kakšno kasnejšo reprodukcijo bodo nastajali manjši bratci, saj je ta kar konkretno velik. Namenjen je v drugi razred, kjer bo učencem pomagal pri raziskovanju, mogoče pa kakega tudi obišče doma. Od mojega bo kar težko odšel ...

Še v vseh variantah:

In še repek:

Novi izzivi pa že pred vrati ...:)

11 komentarjev:

Simona pravi ...

Pravi cartek je.

Barbi pravi ...

Oh, kako je luškan. :)

helena pravi ...

Zajček dolgoušček s pikasto srajčko in hrustljavim korenčkom - super je!

mojca - mka pravi ...

Danes sem jo listala... Pravljico. In - ha, tale je res originalen :)

Vladuška pravi ...

Zelo luškan je in ta velika ušesa mu tako pristajajo.

Sabina pravi ...

Zares je cart!!!

laPetite pravi ...

čudovit je! čestitke na uspešno zrisanem kroju! :)

Alenka pravi ...

Zajček dolgoušček! Čudovit je !!!

Tina pravi ...

O, kako je ljubek!!

iris pravi ...

cartkan je!

moi pravi ...

Se ne čudim, če bo težka ločitev. Tudi jaz ga ne bi dala, tako je sladek.