29. mar. 2012

Odleglo mi je ...

Včeraj čisto na dnu, danes čisto drugače. Saj vem, da je samo usb ključ, ampak količina dela, ki je "na njem", je neprecenljiva. Tako da sem res vesela, da se je našel. In že cel dan kopiram, da bo vsebina zdaj res na petih mestih. Vsak tak spodrsljaj te nakaj nauči. Vse je za nekaj dobro in če bom zdaj bolj pazljiva...upam, da bom, no :)
Za "proslavitev" pa ta vijola čestitka iz vzorcev barv za pleskanje iz Bauhausa ter
ostanka tapet :)

4 komentarji:

Amikadeja pravi ...

Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha, a ne? ;-)

Veseli me, da si našla ključek in popolnoma sem razumela tvojo slabo voljo ob izgubi!

In prav lepa voščilnica je nastala. Pa še reciklaža povrhu!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepo!!! vesela zate!!!
voščilnica mi je všeč. še najbolj zaradi barv .
Zdaj pa le kopiraj in shranjuj...

Spela pravi ...

Jeeej za ključek :) Voščilnica je pa full lepa! :)

Sabina pravi ...

Urška,vse lepo tudi tebi! Luštna je!