23. jun. 2013

1. rojstni dan našega cARTa

Že en teden je, kar se je spet zgodil naš eden in edini sejem unikatnih izdelkov, celjski cART. Tokrat ni bil čisto navaden sejem, kar pravzaprav nikoli ni :) A tokrat je bil še malo bolj slavnosten, saj smo praznovali 1. rojstni dan: ples, petje, delavnice, torta, pa krasni izdelki in zadovoljni uporabniki. Vse to in še več se je dogajalo v soboto pred Osrednjo knjižnico Celje. In če kdo os Celjanov ne pozna carta....ja, potem živi na drugem planetu :) Kot vedno je domači sejem najbolj magičen in bil je tudi tokrat. Sama sem pripravila delavnico izdelave broške oziroma traku za v lase - marjetice in glede na to, da imam z delavnicami kar nekaj izkušenj, mi gre vse bolje in bolje. Če je otrokom izdelek všeč, ga delajo z veseljem in moje navdušenje nad končnimi izdelki in marjeticami, ki so se sprehajale po ploščadi, ni bilo nič manjše :) Krasno je bilo in še na mnogo let, dragi cart! Zdaj z Urškinim Rajem počivam do avgusta, potem pa spet v Celje na cART!

























Naj vas povabim še na BUČKIN SMENJ, ki bo v Bučki na Dolenjskem 25. junija med 9. in 15. uro. Tudi Urškin Raj bo tam!

Urška

1 komentar:

Sonja pravi ...

Prav luštno je bilo in ni mi žal, da sem bila del sejma.
Luštna reportažica.