17. jun. 2013

Sovice za 1. rojstni dan

Mala Inja je v soboto praznovala 1. rojstni dan. Njena mami si je zamislila zabavo v stilu sovic. Zatorej moja najljubša tema :) Ko me je prosila za pomoč pri ideji za drobna darilca za povabljene otroke, seveda nisem dolgo premišljala. Odločila se je za sovice ninice, ki konec koncev niso bile "drobna" pozornost, ampak kar konkretna :) Za nekoga, ki ne šiva, so izpadle krasne, otrokom so bile všeč, kar je najpomembnejše!
Zato sem danes ponosna mentorica :)
Tina pa me je prosila še za "sovasto" čestitko in takole je nastala mešanica washi trakov, izrezka iz Silhouette Cameo in nekaj rezov sem ter tja :)


Sovic res ni nikoli preveč :)
Urška


4 komentarji:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Luštne sovice in čestitka, ampak tale sovica na zadnji fotografiji je pa zakon!

mtka uri pravi ...

ooo, kako so luštne!!!

Alenka pravi ...

Prve sovice zaspanke so čudovite! Pa tudi tista, ki ima velike oči s prelepo sovasto čestitko ne zaostaja :)

Unknown pravi ...


Sunny leone sex video

Beautiful desi school girl sex video

Sunny leone hot sex video