2. dec. 2013

Prvi adventni (delovni) vikend

Prvi adventni vikend je minil v sejmarjenju. Udeležila sem se dveh sejmov, sploh prvič sem sejmarila v Škofji Loki. Vzdušje je bilo odlično, saj je bil cel čudoviti stari del Škofje Loke prepreden s stojnicami, takšnimi in drugačnimi. Škofja Loka je res čudovito mesto in vesela sem, da sem se predstavila tudi tam. Takole me je v objektiv ujela Danijela Lončar, s katero sodelujeva pri njenih Srečnolonicah (Danijela jih riše, jaz pa šivam) :)



Naslednji dan pa sem se odpravila v dvorec Novo Celje, kjer poteka že tradicionalni adventni sejem. Vsako adventno nedeljo. Jaz bom tam spet zadnjo adventno nedeljo, 22. decembra. Tudi tu je bilo prav luštno in uspešno :) Prava umetnost pa je bilo na miniaturno mizo spraviti vse izdelke. A mi je uspelo :)
Vmes je bilo potrebno narediti še adventni venček. Tokrat je to aranžma, a je minimalističen in s čipkami, ki so letošnji trend pri adventnih venčkih.


In kje me najdete naslednji vikend?
Pravzaprav bom na dveh koncih (no, na enem mi bo priskočila na pomoč namestnica :). Najprej naj vas povabim na naš šolski bazar, kjer bo spet veliko zanimivega, saj se vsako leto potrudimo, da so izdelki kvalitetni in primerni prodaji. Za bazar sem oblikovala vabilo, tema so jelenčki (ki jih je na šoli polno):


Najdete pa me tudi na prazničnem sejmu v Velenju, torje v soboto, med 8. in 13. uro. Vabljeni tudi tja!
Pa lep delovno-ustvarjalni teden želim!
Urška

1 komentar:

iris-irena pravi ...

bravo, me veseli, da je bil vikend uspešen, še naprej ti želim tako!
jaz sem bila v ivančni gorici, pa lahko rečem, da je bilo tudi zame uspešno in lepo.
tam sem vsako soboto do novega leta.škoda, da se ne moreva kje ujet!
lp