29. nov. 2013

Komplet in povabilo

Z nekaterimi izdelki imam še posebno veselje. In tokratni komplet je bil že eden tistih. Ki bi skoraj ostali doma :) Gre za komplet ovitka za knjigo in peresnice za 11-letno dekle z začetnico imena P. Barve tipične mladostniške, kolaž različnega blaga, pisano, a vseeno elegantno. Dodatki pa čisto moji, se ve :)
Malo sem se igrala s telefonom, zato so slike nekoliko zanimivejše kot običajno ;)





Ne pozabite, jutri, v soboto, 30. 11. me najdete na LUFTU v Škofji Loki

V nedeljo, 1. 12. pa me najdete v dvorcu Novo Celje na adventnem sejmu.
Vabljeni!
In še ostali datumi mojega veselega decembra:

Obiščite me!
Urška

4 komentarji:

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovite stvari ustvarjaš! Tale komplet je zelo izviren, verjamem, da bo prejemnica navdušena :)
Lp, Maja

iris-irena pravi ...

super je tole!
krasno narejeno!
veliko uspeha na sejmih ti želim.
jaz bom jutri pa v ivančni gorici
lp

Martina pravi ...

Krasen komletek.

mtka uri pravi ...

ah, škoda da sem bolna, sicer bi te prišla pogledat danes v škl :) čudovit kompletek je tole :)