3. feb. 2014

Kuhamo skupaj XVI.

Po ledenem vikendu se prav prileže nekaj sladkega, da nas potolaži. Tisti, ki niso imeli elektrike, si peciva žal niso uspeli speči, mi smo jo izgubili malo po tem, ko sem spekla to fantastično pecivo. Res je eno boljših, ki sem jih odkrila zadnje čase.

ČOKOLADNO-MASKARPONEJEVE KOCKE




Biskvit:
5 jajc
4 žlice sladkorja
5 žlic moke
2 žlici kakava
noževa konica pecilnega praška

500 g mascarponeja

Čokoladna polivka:
1,5 dl sladke smetane
150 g jedilne čokolade
1 žlica mletega sladkorja

10 žlic mleka
3 žlice ruma

Penasto umešamo jajca in sladkor ter dodamo moko in kakav. Zlijemo v velik pekač, obložen s peki papirjem in pečemo približno 12 minut na 180 stopinj (oziroma, dokler ni pečeno).
Ohlajen biskvit prerežemo na polovico tako, da dobimo dva manjša.
Za čokoladno polivko raztopimo čokolado in mleti sladkor nad soparo in počasi vlivamo sladko smetano, da se nekoliko zgosti. Ohladimo.
Polovico biskvita navlažimo z mlekom, premažemo z 250 g mascarponeja ter polijemo s čokoladno polivko. Na to položimo drugo polovico biskvita in postopek ponovimo.
Najbolj okusno je naslednji dan, ko se biskvit navlaži in se okusi premešajo.
Dober tek!
Urška

5 komentarjev:

Hiška iz papirja pravi ...

Tole izgleda super slastno, pa ravno maskarpone imam doma :) Hvala za recept! Lp, Maja

Alexandra G.D. pravi ...

Tele kocke so pa tooolk dobre... jih je sestra delala prejšnji vikend in so zmanjkale takoj :)

Anonimni pravi ...

To soboto sem tudi jaz naredila kocke, zato preverjeno potrjujem, da so ODLIČNE. Ampak namesto sladkorja v čokoladni preliv jaz dam žlico nutele.
Njami, njami...

Unknown pravi ...

To soboto sem tudi jaz naredila kocke, zato preverjeno potrjujem, da so ODLIČNE. Ampak namesto sladkorja v čokoladni preliv jaz dam žlico nutele.
Njami, njami...

Sonja pravi ...

Ojej, mi je kar cuker padel, ko sem videla fotografijo :) hvala za recept :)