6. okt. 2015

Pošast iz učilnice

Že v prejšnji objavi sem razložila, kako všeč mi je, ko se name obrne kolegica, sodelavka, da bi sodelovali. Če je to na meni tako ljubem področju, kot je ustvarjanje, še toliko bolj. Z učiteljicami 1. razredov zelo dobro sodelujemo, z eno še posebej, saj uči tudi angleščino in ima vedno kakšno idejo, ki jo lahko pomagam uresničiti. Tudi tokrat je bilo tako, saj je razmišljala, da bi otroci pri pouku angleščine v 1. razredu potrebovali maskoto. Nekaj veselega, pisanega, pozitivnega, velikega. In nastal je Zuzu, kot so ga poimenovali otroci. Zuzu je pisan pošastek, ki je vedno dobre volje, ima dolg rep, s katerim se rad popraska po nosu. Ima rad tišino, zato morajo otroci ubogati učiteljico in biti tiho, saj drugače lahko odide od njih in se nikoli več ne vrne. A kdo bi to želel, je že bolje biti priden, da nam ta prikupna pošast iz učilnice ne pobegne?! Kot že toliko izdelkov poprej, sem se od tega še posebno težko ločila, saj se mi zdi, da mi je uspel krasen izdelek, ki ga je bilo neverjetno prijetno izdelovati. Nobenega kroja, nobenih načrtov, samo rezanje, kombiniranje in šivanje. Takšno bi vse ustvarjanje moralo biti!



Urška

2 komentarja:

Maja pravi ...

Sem ga občudovala že na facebooku. Res se ti je fenomenalno posrečil. Jaz bi bila tiho kot miška, samo da ne bi šel stran. :)
Se pa strinjam, ni lepše kot ustvarjanje brez pravega cilja in prav takrat velikokrat nastanajo najlepši izdelki.

Simona pravi ...

Ljubkost, ljubkost, ljubkost. Le kdo si ga ne bi želel?