5. okt. 2015

Potujoča Muca Copatarica in knjižni Minioni

Ni to najdaljši naslov na mojem blogu? Kar verjetno. Jaz ne bi bila jaz, če svoje ustvarjanje ne bi vpletala tudi v šolsko delo. Če bi delala v pisarni, bi ga težko, v šoli pa je priložnosti veliko. Najbolj srečna pa sem, ko me za pomoč prosijo sodelavke, da skupaj ustvarimo lik, ki ga učenci pri pouku tudi uporabljajo. Le kaj je lepšega, če nato po nekaj mesecih vidiš muco Copatarico, kako z učencem potuje domov ali prinese fotografijo, kako stisnjen z njo bere pravljico. Tako sem kar nekaj likov že zašila, med drugim tudi muco Copatarico, ki pa je že zrela za pokoj, zato je "na sceno" prišla njena mlajša sestrica. Upam, da bo tudi ta tako veliko potovala, prejšnja je bila celo v Dubaju!



Za prvošolce, ki prvič obiščejo knjižnico, pa sem tudi letos (kot že kar nekaj, mislim da 10 let) izdelala knjižna kazala. Včasih so v obliki sovic, drugič Smrkcev, tretjič pingvinčkov, letos pa ni bilo dvoma. To bodo MInioni. Kazal so se razveselili, zato upam, da jim bodo v pomoč pri prebiranju pravljic skupaj s starši, kasneje pa samostojno. Tudi tu mi je v veliko veselje, ko po dveh, treh letih vprašam, če še imajo kazalce iz 1. razreda, pa odgovorijo pritrdilno. Takrat je tistih nekaj ur, ki jih porabim za izdelavo, še kako poplačanih! Na sliki jih je samo nekaj, nastalo jih je kar 53.
Pa lep začetek tedna želim!
Urška

1 komentar:

moi pravi ...

Lušna muca in super kazala.