20. jun. 2016

Nežna za krst

Nekako imam občutek, da mora za krst in ostale "verske" dogodke prevladovati bela. Zato sem to čestitko delala dvakrat,. Prvič je bil zgornji nežno zeleno-modri papir zamenjan z bolj močnim modrim, pa mi ni bilo všeč in sem jo delala še enkrat. Nato sem bila zadovoljna. Malega miška, ki spi na oblaku, sem našla na netu in ga zrezala (ja, z golimi rokami :) Ponosna sem nase, ker vseeno poskušam še kaj drugega, kot so klasični izrezki iz vsemogočih šablonic, s pomočjo katerih so si čestitke zelo podobne. Ker teh šablonic nimam, kombiniram sama in tako nastanejo ne-šablonske voščilnice. Upam, da me ne bo kdo narobe razumel, obožujem našo Tino iz Najlepšega para, ni pa mi tako všeč, da je potem večina čestitk slovenskih ustvarjalk izdelana po istem kopitu :)

Pa lep teden želim. Na zalogi imam še nekaj neobjavljenih reči, tako da se slišimo!
Urška

1 komentar:

Damjana pravi ...

Luštne barve in mali zakladek Rok, ki pančka. Luštna.