12. apr. 2019

Spomladanske čestitke

Uf, tako zamujam z objavami, da je le kaj.....Res se ne spravim napisat še kaj na blog, samo nalagam slike v mape, mape pa se kopičijo. No, počasi bo le bolje, verjetno poleti, ko bo ustvarjanja manj. Zdaj je kar pestro. Na kup sem nabrala voščilnice, ki so nastale spomladi, vse so bile namenjene okroglim obletnicam.
Prva je voščilnica za moškega, ki jih je vedno težko narediti, da ne postane vse preveč nakičeno. Izbrala sem si bolj vintage varianto, glede na sliko, ki sem jo dobila in na kateri je slavljenec ob svojem starodobnem kolesu. Vse skupaj sem začinila z malo rožami in meni osebno je res krasno izpadlo.

 Naslednja voščilnica je za 40 let. Bila je želja, da naj ne dodam na naslovnico niti imena niti letnice, pa sem razmišljala, kako in kaj. Dobila sem idejo o lončku z rožami in vsako vrtnico ročno pobarvala, zgibala in zlepila. Uf, če kdo misli, da je to voščilnica "na hitro", se moti!


Pa naslednja za 60 let. Slavljenka ima rada rože in zgleda zelo mladostno, zato so tudi barve take pastelno pomladne. Tudi tu je ročno pobarvano tako ozadje kot rožice, vse skupaj pa deluje (tako tudi slavljenka) zelo mladostno.



Naslednja čestitka je nastala v kompletu s kaligrafsko sliko, ki smo jo podarili ob 50 letnici, skupaj z denarjem. Želela sem, da ne bi podarili samo kuverto, saj se mi zdi to zelo neosebno, pač pa sem izdelala tako sliko z mislijo Toneta Pavčka in ujemajočo čestitko, vse skupaj pa so mi v cvetličarni prekrasno zavili.


 In še zadnja za 40 let, najbolj glamurozna od vseh, tako kot je nobl tudi slavljenka, ljubiteljica mode, visokih pet, kratkih hlač in glamourja. Moram povedati še kaj več ali se vidi?



Urška

Ni komentarjev: