24. apr. 2019

Urškin Raj v knjižnici Šoštanj in delavnica izdelave ovitka za knjige

V mesecu aprilu 2019 so me iz Knjižnice Šoštanj, s katero dobro sodelujem zlasti pri pripravi potopisnih predavanj, ki sem jih imela v preteklosti tam, povabili k sodelovanju ob 23. aprilu, svetovnem dnevu knjige. Odločili smo se, da bo cel april v knjižnici na ogled razstava mojih izdelkov, 23. aprila pa bom pripravila delavnico izdelave knjižnega ovitka z inicialko. Razstava je bila majhna, a zelo prisrčna in ogledalo si jo je veliko ljudi, ki so tudi z veseljem domov odnesli kotno knjižno kazalo sovo, ki je tudi moj zaščitni znak. Res sem uživala pri pripravi razstave, na kateri so se znašli tako moji šivani izdelki, šivane slike, pa izdelki za knjižne molje ter čestitke. Tudi izdelovanje knjižnih kazal sovic, mislim, da jih je nastalo skoraj 100, je bil prav podvig, a jih je bilo veselje delati in tudi videti vse skupaj v košari na razstavi.








Delavnica ob svetovnem dnevu knjige je potekala v sproščenem, a delovnem vzdušju. Bilo nas je 8, ravno prav, da sem lahko vsaki udeleženki pomagala, če je le-ta potrebovala pomoč. Udeleženke so si same pripravile blago, ga urezale po vzorcu, nato pa z ročnim šivanjem nanj zašile inicialko ali kakšen drug okrasek. Dodali smo še knjižno kazalo na traku in samo še dokončno šivanje, pa je bil ovitek končan.
Nastali so krasni ovitki, vsak unikaten in poseben. Pri teh delavnicah res uživam in upam, da jih bo v prihodnosti še več.





Urška

Ni komentarjev: