15. okt. 2020

Od treh do devetih mesecev

Kam le čas beži,
Le kam se mu mudi,
Mesec za mesecem gre,
Hitro tak mine vse.
Malo sem priredila tole pesem, a res je, eno leto se obrne en, dva, tri. Komaj se je rodila in bila mala biba v veliki posteljici, že je stara 10 mesecev, najbolj vesel otrok, kar sem ga kdaj videla, smeška na kvadrat, naša Iza. Zaradi Corone je bilo naše druženje to leto, odkar se je rodila, zelo okrnjeno, a kadar smo se videli, vedno je bilo to dete nasmejano in veselo. Kot sem že njenemu bratu Galu vsak mesec poslala kakšno malenkost, kakšen izdelek, ročno narejen ali kupljen, tako poskušam biti točna tudi pri Izi. Včasih mi bolj, včasih mi manj uspeva. Tako predstavljam darilca, ki sem jih izdelala za določene mesece (vmes jih mekaj manjka, ko sem poslala kupljeno darilce).
1 mesec: ninica
3 meseci: ropotuljica panda in ropotajoča kocka
4 meseci: komplet slinčkov in kapic
5 mesecev: oblekica in trakec
6 mesecev: oblekica in zajček, grizalo za zobe
 
9 mesecev: opica iz nogavic
Nadaljevanje sledi ...
Urška

Ni komentarjev: