28. okt. 2020

Ovitki za knjige žepnice

Izdelava ovitkov za knjige mi je res v veselje. Kombinirati ostanke v všečno kombinacijo ni tako zelo enostavno. Najlažje je izrezati kos blaga in iz njega narediti ovitek ali srajčko za knjigo. Tudi za kupca je to lažje: vedno ve, kaj bo dobil. Če pa delamo ovitek iz različnih kosov blaga, je navadno končni izdelek presenečenje. Vedno kupcu tudi ni po godu. če ne pozna točne podobe ovitka, ko ga naroča.A to vzamem v zakup, ker mi je kombiniranje kosov blaga res v užitek in ga ne bi zamenjala za zgornji, lažji način. Dolgo so me nekateri spraševali, če delam ovitke tudi za žepnice. In sem se jih lotila. Prijateljica Špela mi je svetovala velikost, saj je strastna bralka in v večini bere žepnice. Nato je dobila prvega, testnega v uporabo in ko je dala zeleno luč, se je lahko izdelovanje pričelo. Res so luštni ti manjši ovitki, taki mini bombončki.





Takole pa pozirata oba ovitka v istem stilu, vecji za knjige s trdimi platnicami in manjsi za žepnice. Velikost prvega je 23x17 cm, drugega pa 21x14 cm. Za vse knjige ne bosta nikoli primerna, za večino pa. In kaksna je razlika med njima, razen velikosti? Tisti za žepnice je sestavljen iz manjsega stevila trakov, se mi zdi, da je tako ravno prav. Notranja zavihka sta pri žepnicah, ki so manj kompaktne, nekoliko daljsa. Oba lahko imata inicialko, a večjemu ta bolj paše.

 
Urška

Ni komentarjev: