20. maj 2009

Dobrodošla, Mija!

Nekateri odidejo iz naših življenj, drugi pridejo. Tako je pač življenje. V prejšnji objavi sem se poslavljala od našega kužona, zdaj je bolečina že manjša in jaz se spominjam samo lepih trenutkov, tiste slabe pa skušam potisniti v kot svojega srca in jih tam tudi pustiti. Ko smo se mi žalostili, je prišla na svet Mija, tretja hčerkica naše Otočanke Saše, zato je zanjo ta "netipična" voščilnica. Netipična zame seveda, ampak mi je prav všeč. Zelo sem se morala upirati, da nisem dodala kakšnega rjavega papirca ali pa vse skupaj malo posenčila z rjavo blazinico. No, ampak sem se uprla in nastala je rozasta voščilnica, ki bo pozdravila malo Mijo na poti v življenje. Sigurno pa opazite krasno Gorjuško na voščilnici. Moram povedat, da je nisem jaz pobarvala (jaz ne znam tako lepo), ampak je to storila Simona, jaz pa, hrček kot sem, sem jo nafehtala na enem izmed srečanj. Zdaj je končno dobila svoje domovanje na čestitki. Dolgo je trajalo, ampak se je splačalo počakat ...

6 komentarjev:

Neža pravi ...

Pri tvojih ustvarjalnih krasotah se vedno splača počakati. Luštna je, prav nič dojenčkasta.

Ustvarjanje je fajn terapija za dušo, zato si ga kar čimvečkrat privošči :)

Jana pravi ...

Čeprav misliš, da ni v tvojem stilu, ti jaz povem da je. Če bi jo videla drugje, bi takoj vedela da je tvoja. :)

Luštna je!

Tiara pravi ...

Čestitka je super lepa.

Tulpika pravi ...

Izziv je tudi, da premagas samega sebe :))) Res sploh ni v tvojem stilu oziroma ni podobna nobeni tvoji - manjkajo recimo vsaj trije gumbki ;) Ampak lepkana pa je in netipicno rojstna.
LP, Tulpika

Alenka pravi ...

Zelo luštna čestitkica.

BojaMoja pravi ...

Uf sem ponosna :))))))
Tolk pobarvanih dekličev sem že razdelila, zdaj pa končno vidim eno dokončano :)

Pohvalno!