5. jun. 2009

Poročna po naročilu

Kdaj pa kdaj dobim tudi kakšno naročilo. Od domačih, seveda. Tokratno naročilo je bila poročna čestitka iz včeraj na danes, zato je bilo potrebno delati hitro (s tem, da je bila včeraj v delu še ena torta) - vseeno sem z rezultatom zadovoljna. Poročna čestitka "po moje":
kuverta, ki še skriva vsebino:

malo skrito, malo odkrito:

skoraj že čisto odkrito:

čestitka je narejena s plastenjem papirja, malo enobarvnega, nekaj ostankov scrap papirja, pohroščkane zaloge papirja, ki jih počaaasi porabljam, senčenje, trak, polperle in čestitka je tu:

notranjost je enostavna, a v stilu:

Meni je všeč.

6 komentarjev:

Suzy pravi ...

Tudi meni je všeč. :)

Alenka pravi ...

Suzy mi je vzela besede z ust- tudi meni je všeč.

Ninsi pravi ...

prekrasna!

MarikaGabez pravi ...

Čudovita!
In lep izbor barv.

Unknown pravi ...

Zelo všečna!

Rastlinica pravi ...

Lepa je!!