17. jun. 2009

Za vikend v lepo njihovo

Otok Krk mi je že od nekdaj ljub. Najprej sem ga spoznavala skozi kolonijo v osnovni šoli, bila sem tam kot vzgojiteljica kar nekaj let nazaj. Ni predaleč, zato je najin pogost cilj za vikend ali podaljšan vikend. Tako sva dva pretekla vikenda preživela prav tam. Kamp Njivice - meni krasen, urejen, z dovolj sence, naravna plaža, lep sprehod do mesta zvečer ali kar tako. Prav več sploh ne rabim. Medtem ko je ta vikend minil v lenarjenju, branju na plaži, igranju enke in štiri v vrsto (hehe, samo še človek, ne jezi se, je manjkal), pa je bilo prejšnji vikend več časa za pohajkovanje okrog, obisk Krka, fotografiranje. Ne morem verjet, da sem tokrat prvič nesla s sabo fotoaparat. Nekako mi na morju za vikend ne pride na pamet, da bi vlačila s sabo v kamp še to. No, tako, dobrodošli v najino kraljestvo:)

Prejšnji vikend pa me je obsedel hudič z imenom kvačka. Ko sem se naučila kvačkat verižice, sem kvačkala in kvačkala in kvačkala, pa še vedno je verižica kratka. Sem se odločila, da je fino, da to znam, ampak pretirano se pa jaz s tem ne bom ukvarjala. Si predstavljate mene, še v pižami, razkuštrano, ko kvačkam. Evo, to je to:

No, to je blo prejšnji teden. Ta teden me je vase potegnila ena krasna knjiga.
Vmes pa so me kot duhovi spremljali tile:

Boh ne daj, da jaz to kupim :))
In vmes še tale. Moja najljubša in vedno dobrodošla:

Uživancija. Odklop. Kaj še češ več?

4 komentarji:

Tiara pravi ...

Ooooo... superca dopust. TUdi meni je kamp v NJivicah zelo všeč in sva s fantom tam preživela krasen dopust. Si me kar spomnila kako je bilo lepo ;)

Sonja pravi ...

Mene pa si spomnila, da imam do mojega dopusta v kampu še malo manj kot dva tedna. Oz. čez dva tedna se bom že namakala, posedala pod evkaliptusi, nabirala školjke..
Je pa videt, da tudi vama tule ni nič manjkalo :) Kampi so najlepši, ko še niso do zadnjega kotička natlačeni in hrupni.

Ninsi pravi ...

je videt ja, da vama je blo kul:)

samo škoda, ker nisi kupila kroksov..veš kolk so fajn...jih ne daš več dol, ko so 1x na tvojih nogah...valda, ko greš spat:)))

DODO pravi ...

Ti pa tudi nimaš obstanka - samo klatiš okoli.