21. jun. 2009

Sončna sivka

Po zaslugi Dodo imam doma kar nekaj sivke. HVALA, Dodo, se še priporočam!
In za hitra darila, kot je tokratno, je krasna rešitev dišeča vrečka, napolnjena z omamno sivko. Tokratno je že takšno. Če dobiš vabilo za rojstnodnevno kosilo nekaj dni prej, je to krasna rešitev (pa tudi ob drugih primerih, vsaj zame). Dobro, da je včerajšnji dan prav klical po ustvarjanju. Tako sem si zamislila sončno, toplo darilo, da odžene skrbi, s katerimi se ubada slavljenka. Tako je iz ostankov, saj sem vse "sestavine" našla doma, nastala ta vrečka za sivko. Omamno diši ...

Namenjena pa je seveda, da se jo obesi nekam na vidno (ali nevidno) mesto:

Potem pa še čestitka, ki mora pasat zraven. Mislim, da mi je dobro uspelo, saj je meni zelo všeč :))

Pa še ležeča, detajl in notranjost:



Skupaj pa sončno darilo izgleda takole. Dodam še bonboniero v rdeči barvi, zavijem in voila, darilo je tu:

Jaz pa upam, da polja sivke vidim tudi v živo, saj se v sredo odpravljam v Provanso:

13 komentarjev:

Jana pravi ...

Čudovito darilo si napravila. Čestitka mi je ZELO všeč.

Držim pesti, da vidiš OGROOOOMNOOOO sivke. :)

Anonimni pravi ...

Mila pravi,
krasno darilo si naredila in hvala, ker si nam ga pokazala. Želim ti veliko užitkov v Provansi in čakam na lepe slike.

Unknown pravi ...

Tale vrečka in pa čestitka sta zelo lepih sončnih barv, super!
Provansa-tudi jaz bi uživala na takem polju polnem lavande:)

Rastlinica pravi ...

Tako čestitka kot zavojček sivke sta mi zelo všeč! Super darilce!

LP

Alenka pravi ...

Čudovito dišeče darilo. Srečno pot v Provanso in uživaj v vonjavah in prijetnih doživetjih.

Barbi pravi ...

Darilce je res odlično. V Provansi pa ti želim čim daljše sončne dni in srečno potovanje!

klementina pravi ...

tale cestitka je pa res cudovita tela barve....super

pa tudi tole s sivko je enkratno=)

BojaMoja pravi ...

hi hi ... mal sem ti pa fouš Provanse .... ampak za to imam še čas :)))


Darilce je pa prekrasno!

Pullga pravi ...

Super je.
Provansa in vsa cvetoča polja sivka, za to si verjetno prezgodnja. Tukaj imaš območja sivke, izbiraj nižje ležeče predele
http://www.beyond.fr/map/lav_map.html
čeprav najlepše je zame okolu Saulta.

Andreja - kokos pravi ...

Krasno darilo. Čestitka je čudovitih barv in zelo lepa.

Nataša pravi ...

PA KAKO SEM TO LAHKO ZGREŠILA!!! Super je - oboje! Mi je kar toplo postalo pri srcu.

Uživaj, pa sivko v Provansi še za mene mal poglej...

Sonja pravi ...

Culica je lepa, ampak čestitka, ta je pa noro dobra. Sončna, me kar pogreje, ko jo pogledam :)
Uživaj na potepanju.

Unknown pravi ...

Točno 21. junija ob 21 uri sem s svojo sestro in sodelovko odpotovala v Provanso. Po nekaj mesecih še vedno sanjam o njej in prelepi sivki. Upam, da si se tudi ti imela čudovito. Tvoji izdelki so super, to zelo cenim, ker tudi sama rada kaj ustvarim. Pozdrav Mirjam