29. dec. 2009

Pisan nakit in še nekaj mini darilc

Dopust in prazniki so pravi čas, ko lahko dokončamo stvari, ki smo jih začeli. Pospravimo pod preprogo staro in začnemo z novim. Kmalu bo moj blog praznoval prvi rojstni dan. Točno 1. januarja letošnjega leta sem se odločila in vse svoje ustvarjanje zapakirala v ta blog. Če pogledam nazaj, sem ustvarila ogromno - se veliko naučila, dobila veliko spodbudnih besed in veliko dobrih virtualnih prijateljic. Hvaležna sem za vas! Prazniki pa so bili pravi čas tudi za dokončanje nekaterih ustvarjalnih projektov. Drugi me na to še čakajo, na primer albumi s potovanj. Jao, kdaj bo prišlo na vrsto to?
Danes pa pokažem še nekaj kosov nakita, ki so skočili skupaj zadnje dni:
najprej nekaj variant kombinacij s fimo pištolico:




Sploh nisem vedela, kako veliko lahko prileze iz take mini pištolice.
Pa še trije (bolj ali manj posrečeni) poskusi foto transferja:




Seveda pa nisem delala samo nakita. Nastale so tudi blazinice za bucike v všečni embalaži za stare mame:





To je vse, kar danes lahko pokažem. Jutri pa še o darilcih za moji najljubši ustvarjalki, pa posebna čestitka in morda še kaj :)

11 komentarjev:

Alenka pravi ...

Pa to ni res!!!!Koliko lepot v eni objavi!!!Hudo!!!Res si mega pridna!

Nataša pravi ...

Kandinskiji so mi všeč v katerikoli barvni kombinaciji, transferji si pa mega! In škatlice res všečne. Same lepe stvari.

Goga pravi ...

Tudi ti ,še nisi zaprla svoje delavnice??? Obeski iz tvoje pištolce so vsi zelo lepi,to že veš.Transferji tudi,to je nekaj , kar moram še preizkusit,škatlice za stare mame, všečne, tako kot vse kar pride iz tvoje delavnice;)).

Vladuška pravi ...

Pridna do zadnjega. Krasne zadeve si nam pokazala, ampak ti transferji so mi najboljši. Res nekaj posebnega izpade vse skupaj.

Špela pravi ...

Zdej pa ne vem,,a ma tvoj dan več kot 24 ur? Vse od blazinic za bucke do fima je krasno :)

Hali pravi ...

Prekrasni transferji, sploh prvi mi je padel v oči...pa škatlice in blazinice.. fimo pištolca je pa tkao lai tkao zakon! :-)

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz se ti čudim, da ti ravno med 'dopustom' znese narediti toooolikoooo! Pri meni je obratno. Med dopustom naredim (pre)malo. Super stvari, super barve, zelo lepa darila! Zelo si se potrudila. Še veliko ustvarjanja v letu 2010 ti želim!

Sonja pravi ...

Same lepe reči, tako nakitkarije, kot šivančki in škatlice zanje. Prav fino je spremljat tvoj blog.
Transferji pa so nekaj posebnega prav zato,ker niso popolni :)

Maja pravi ...

Pri tebi me vedno preseneti tvoja produktivnost! Jaz komaj uspem narediti eno stvar, se jih pri tebi rodi množica.

Jana pravi ...

Sedaj prav za nalašč lušte delaš, ker se danes ne bomo morale igrati s tvojim "porivačem" (extruder), ane? :) :) :)


Krasno vse po vrsti. Ampak še vedno se ne morem nagledat glinenega mobila.

Tiara pravi ...

Tole pa je en zajeten kupček lepih stvari na kupu. Ogrlice so vse po vrsti za dol past.