25. dec. 2009

Sestavljen nakit

Na srečanju v Zagorju sem padla v fimo. Se spomnite? Končno sem uspela delčke spečt, polakirat, sestavit in poslikat. Dooolga procedura, a zdaj jih končno lahko pokažem:










Jih je ravno toliko, da je vsak po svoje poseben :)

10 komentarjev:

Suzy pravi ...

Ooo. Lepi rezultati.

Aleksandra pravi ...

pa se je splačal v naročju držat :-)))
tiste z gumbi so fenomenalne :-)

Alenka pravi ...

Super , da si tud not padla- tako lahko pokažeš take lepotičke.Res lepo! Najbolj mi je všeć tista zelena , ki ima še relijef not- mega!

Lidija pravi ...

ZELO LEPO

Špela pravi ...

Ja, čist si noter padla :) Hudo dobri rezultati!

Goga pravi ...

Super so izpadle vse po vrsti,sam moja favoritka je še vedno tista tamodra narjena s p......,Megastično in hitro vkup sestavljen.

Vladuška pravi ...

Kakšni krasni rezultati. Vsaka po svoje je zanimiva in všeč mi je ta raznobarvnost, sa vse okuse nekaj. In lepo si slikala ob tej lončnici.

Tiara pravi ...

Tele ogrlice so vse po vrsti božanske.olenc3

Maja pravi ...

Mi je všeč, če kdo tko uspešno pade v poli.

Jana pravi ...

Luštni kosi so nastali.